I wish my boyfriend house were connected to mine via secret tunnel.

Kang Woo (Master’s Sun)

(Source: tenshijanakutedatenshi)

When your heart doesn’t tell you the truth, the pain will tell you the answer.
Notes
84
Posted
5 days ago
Siapa banyak kedut tu, meh kat hakak meh. Hakak kau ni dah boleh hilangkan kedut dengan berjaya sekarang.

Siapa banyak kedut tu, meh kat hakak meh. Hakak kau ni dah boleh hilangkan kedut dengan berjaya sekarang.

Posted
3 months ago
Tudung raya 2014. #vscocam

Tudung raya 2014. #vscocam

Posted
3 months ago
Spotted! #villagepeople kelaparan.

Spotted! #villagepeople kelaparan.

Posted
3 months ago
10 tahun yg lepas. Ni betul punya #throwback. Yg paling win tengoklah aku tag nama Kak Iti kat mana. Kakakaka

10 tahun yg lepas. Ni betul punya #throwback. Yg paling win tengoklah aku tag nama Kak Iti kat mana. Kakakaka

Posted
3 months ago
Korang teka lah aku senyum ke tidak tu. #vscocam

Korang teka lah aku senyum ke tidak tu. #vscocam

Posted
3 months ago
My love ❤🌸🌸

My love ❤🌸🌸

Posted
3 months ago

17thwallfloweravenue:

Terkadang rasa malu sangat, setiap kali lepas buat dosa, mohon keampunan daripadaNya. Macam, aku ni tak serik ke. Tak cukup belajar dari kesilapan. Masa buat dosa tu, aku tak terfikir ke, aku tak ingat kepadaNya? Betapa lemahnya aku sebagai hambaNya, penuh kesilapan, banyak kekurangan dan kelemahan.

Allahu.

(via hafazsy)

Notes
7
Posted
3 months ago
Ummi cakap dulu masa muda muda dia suka makan kacang Ngan Yin dengan air oren F&N. Macamnilah rupa bentuk dia. Sedap jugak.

Ummi cakap dulu masa muda muda dia suka makan kacang Ngan Yin dengan air oren F&N. Macamnilah rupa bentuk dia. Sedap jugak.

Posted
3 months ago
TotallyLayouts has Tumblr Themes, Twitter Backgrounds, Facebook Covers, Tumblr Music Player and Tumblr Follower Counter